Ana içeriğe atla

Türk Dizileri-Turkish Series

Türk dizilerinin konuları malum ortada. Genelde aşk konulu olan diziler halkımız tarafından ilginç bir şekilde reytinglerde üst sıralarda oluyor. Aynı konuyu farklı kişiler tarafından canlandırıldığı birçok dizi projesi ortada. Büyük kanalların akşam kuşağında hepsi teker teker yayınlanıyor. Bir diğer konu ise mafya. Özellikle mafya,çete liderlerinin el üstünde tutulduğu bir ülkede böyle dizilerin izlenilmemesini beklemekte biraz tuhaf kaçar. Çete liderlerinin örnek alındığından kahraman olarak kabul edildiği bir toplumda konusu bu olan dizilerin izlenmesi de çok doğal. Mesela Narcos-Pablo Escobar'ın hayatının o kadar güzel masum anlatılması bu adam için bile artı yönler kazandırmıştır.

Son dönemde ise bu iki konunun biraz dışına çıkarak başka projelere doğru geçildiğini görüyoruz. Nedir bu konular: Kahraman askerlerimizi,polisimizi işleyen konular. Bunlardan ilki dün galasını ilk bölümünü yayınlayan İSİMSİZLER oldu.Hikaye; vatan aşkıyla yanıp tutuşan ve vatanı,bayrağı için her türlü şeyi yapamaya hazır olan bir kaymakamın etrafında şekilleniyor. Asıl meselelerden biri ise ülkemizin canını uzun yıllardır yakan terör meselesi. İlk bölümüyle seyirciden de olumlu tepki alan bu dizinin gerçekten ayrılmayarak ve bu sorunu bizlere yani izleyenlere iyi bir şekilde aktararak devam etmesini diliyorum.


Bir diğer dizi de yakın zamanda Fox Tv'de yayınlanmaya başlayacak olan SAVAŞÇI. Bordo berelilere ait bir timin destansı hikayesini konu alan dizi özellikle de yayınlanan fragmanıyla izleyenler de merak ve heyecan uyandırdı.SAVAŞÇI öyküsü,anlatımı ve yapım standartları ile Türk televizyon tarihinde bir ilk olacak gibi iddialı bir sloganla seyircinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Bakalım nasıl bir dizi olacak ve bizleri ne kadar etkileyecek izleyip göreceğiz. İSİMSİZLER için dileklerim aynen bu dizi içinde geçerli.


Aynı konularda bir başka dizi ise SÖZ. 3 Nisan Pazartesi günü Star Tv'de yayınlanmaya başlayacak olan bu diziyi diğer dizilerden ayıran en önemli özelliği ise Genelkurmay Başkanlığı ve Milli Savunma Bakanlığı ile işbirliği içinde çekiliyor olması. Ön hazırlıkları 1 yıl çekimleri ise 2 aydır devam ediyor. Dizinin oyuncuları gerçek askeri eğitim almış durumdalar. Özel Kuvvet Timini ekrana yansıtacak olan bu dizi diğer iki dizi gibi seyircide bir heyecan uyandırıyor açıkçası. 

Klasik Türk dizilerinden bıkkınlığımız hat safhaya ulaşmışken bu tarz gibi dizilerin ekranlarda olacak olması insanlarda bir heyecana sebep oluyor. Kahraman askerlerimizin mücadelesini,zorluklarını,içinde bulunduğu hayat şartlarını anlatması ise merakımızı git gide arttırıyor.Bu diziler için iki dilek hakkımız olabilir. Birincisi: Ele alınan konunun gerçekleri çarpıtmadan duru bir şekilde bizlere aktarması İkincisi ise: Bu dizilerin aynı günlerde farklı kanallarda olması değil farklı günlerde olmasını isteyebiliriz.Bu sebeple REYTİNG CANAVARI bu dizilerden uzak durur.

FOTOĞRAFLAR:https://www.tvaktuel.com/isimsizler-dizisinin-konusu-ve-oyunculari-25-01-2016/
http://www.hurriyet.com.tr/savasci-dizisi-ne-zaman-baslayacak-konusu-nedir-40402438
https://dizitvlist.com/soz-dizisi-oyuncu-kadrosu-konusu-nerede-cekiliyor-star-tv/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Terör Sorunu

Güne gözünü bi açıyosun patlama haberi ile karşılaşıyosun. 13 asker. 13 şehit. Söylemesi dile yazması ele ne kadar kolay değil mi? Daha 1 hafta öncesinde yitip giden 44 şehit daha yok muydu bu memlekette? Sivil,polis 44 vatan evladı yine hain bir saldırıda kaybedilmedi mi? Yine kınamaların lanetlemelerin ardı arkası kesilmez tıpkı ardı arkası kesilmeyen bu kahpece yapılan saldırılar gibi. Ateş düştüğü yeri yakmamalı artık çünkü bu ateş bu memleketin her yerinde. Bu ateşin ucu gün gelecek sana,bana,hepimize dokunacak. O zaman mı anlayacağız bu sorunun büyüklüğünü bu acının hissini. Bu ülkenin istihbarat teşkilatı yok mu? Bu ülkenin istihbarat teşkilatı varsa bu olaylar olmadan devreye giremeyip yetkilileri uyarmıyorsa ne işe yarıyor? Lafa gelince her yerde söyleniyor değil mi büyük bir ülkeyiz,gelişiyoruz diye. Kimse kusura bakmasın ama kendi içindeki bu terör belasını halledemeyen bi ülkenin büyüklüğü tartışılır ve bu terör bizi ileriye değil olduğu sürece hep geriye götürür kendimizi…

İngiltere Terör Saldırısı- Londan Terror Attack

Geçtiğimiz çarşamba günü İngiltere Londra'da bir terör saldırısı oldu. Parlamento binasının önünde gerçekleşen bu terör saldırısını IŞİD üstlendi. Daha önce Fransa'da böyle terör eylemlerinde bulunan bu terörist örgüt bu sefer İngiltereyi hedef seçmişti. Avrupa'da zaten güçlü bir şekilde yayılmakta olan İslam karşıtlığının üzerine yağ bal süren olay oldu kısacası.

Bu olaydan yanılmıyorsam 1-2 gün önce de ABD direkt uçuşlarda bazı ülkelere kısıtlamalar getirmişti.Neydi bu kısıtlama: ABD'ye yapılacak direkt uçuşlarda cep telefonundan büyük cihazların (DVD oynatıcı-tablet-dizüstü bilgisayar gibi) kabine değil bagajlara konulması kısıtlamasıydı. Neden olarak ise ABD dış işleri bakanı şöyle bir açıklama yapmıştı: "Bu karar, belirtilen hava alanlarından güçlü terör tehditlerinin ticari uçaklara sızacağı tehlikesi sonucu alınmıştır." ABD'nin bu kısıtlamasının hemen ardından da Birleşik Krallık böyle bir uygulamaya başladı. Onlar da bu kısıtlamaların hayata geçir…

Türkiye-Hollanda Ekonomik İlişkiler- Turkey-Netherlands Economic Relations

Geçtiğimiz haftalarda Hollanda'nın bakanlarımıza,konsolosluk üyelerimize karşı yanlış tutumları sebebiyle bir diplomatik kriz yaşanmıştı. Bu kriz hala devam etmekte tam anlamıyla çözüm gerçekleşmemiştir. Bazı insanların "ya kardeşim bizim askeri gücümüz ortada girelim şu Hollanda'ya haddini bilsin" gibi tuhaf açıklamaları şaşırtsa da bu gibi çok düşünce sosyal medyalarda karşımıza çıktı. 2017 senesinde olduğumuzu unutmamak gerek tabi. Çünkü artık öyle top,tüfek,süngü ile savaş yapılmıyor. Yapılıyor tabi ama artık bir ülkeye darbe vurmak için önemli bir savaş değil artık bu. Ülkeler arasında artık en önemli savaş EKONOMİ.Yani artık top,tüfek,süngü silah olarak kullanılmıyor,ekonomi en önemli silah olarak görüyor. Bir sonraki paragrafta tamamen resmi kurumların verilerine dayanarak bazı bilgiler paylaşacağım.

Türkiye-Hollanda ticari ilişkileri iki ülke arasındaki 1996 yılında imzalanan anlaşmalar ile gümrük vergisi ortadan kalkmıştır ve ticari ilişkiler daha çok kuvve…