Ana içeriğe atla

Adramytteion-Egean Sea-Ören

Burhaniye yazımın ikinci bölümüyle devam edeceğim. İlk yazımda bazı özelliklerinden bahsetmiştim yine bunlar hakkında ufak bilgilerle başlayalım. Ören Burhaniye'nin denize girilen semtlerinden birisi. En büyük özelliğide mavi bayraklı plajının olması. Son derece temiz bir denizi olduğunu belirtmek istiyorum. Temizliğinin yanında da dalgasız ve sakindir. Ege kıyılarında olduğu gibi buranın suyu da soğuktur hatırlatmakta fayda var. Gündüzleri kumsalında güneşlenirken güneş battıktan sonra aynı kumsalda arkadaş çevrenizle, eşinizle,dostunuzla hoş vakitler geçirebilirsiniz. Bunun dışında eğer hobi olarak balık tutmayı seviyorsanız burada hobinizi gerçekleştirebilirsiniz. Gün sonunda bir kova dolusu balıkla dönmek sizin kısmetinize bağlı tabii. Denizden biraz çıkıp yürüyüş yapmak bir şeyler yiyip içmek istiyorsanız ise ören yürüyüş yolu üzerindeki kafeleri tercih edebilirsiniz. Sakin bir ortam ve kafa dinlemek istiyorsanız rose cafe, çapari cafe ve manolya cafe ideal seçim olacaktır. Ama benim hem yaşım genç hem de ruhum genç diyorsanız kafemm ve Jako kafe tam sizin için. Geceleri partilere katılmak biraz kafa dağıtmak içinde paprika bar ve pasha club gibi tercihleriniz var. Karnım aç diyorsanız ise ören meydanda gözleme evi ilk tercihiniz olabilir. Gözlemeler de güzeldir tavsiye edilir. Özellikle bahar aylarında başlayan canlılık yaz sezonu boyunca buralarda üst düzeyde devam eder. Bir sonraki yazı da daha fazla bilgilerle görüşmek üzere.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Terör Sorunu

Güne gözünü bi açıyosun patlama haberi ile karşılaşıyosun. 13 asker. 13 şehit. Söylemesi dile yazması ele ne kadar kolay değil mi? Daha 1 hafta öncesinde yitip giden 44 şehit daha yok muydu bu memlekette? Sivil,polis 44 vatan evladı yine hain bir saldırıda kaybedilmedi mi? Yine kınamaların lanetlemelerin ardı arkası kesilmez tıpkı ardı arkası kesilmeyen bu kahpece yapılan saldırılar gibi. Ateş düştüğü yeri yakmamalı artık çünkü bu ateş bu memleketin her yerinde. Bu ateşin ucu gün gelecek sana,bana,hepimize dokunacak. O zaman mı anlayacağız bu sorunun büyüklüğünü bu acının hissini. Bu ülkenin istihbarat teşkilatı yok mu? Bu ülkenin istihbarat teşkilatı varsa bu olaylar olmadan devreye giremeyip yetkilileri uyarmıyorsa ne işe yarıyor? Lafa gelince her yerde söyleniyor değil mi büyük bir ülkeyiz,gelişiyoruz diye. Kimse kusura bakmasın ama kendi içindeki bu terör belasını halledemeyen bi ülkenin büyüklüğü tartışılır ve bu terör bizi ileriye değil olduğu sürece hep geriye götürür kendimizi…

İngiltere Terör Saldırısı- Londan Terror Attack

Geçtiğimiz çarşamba günü İngiltere Londra'da bir terör saldırısı oldu. Parlamento binasının önünde gerçekleşen bu terör saldırısını IŞİD üstlendi. Daha önce Fransa'da böyle terör eylemlerinde bulunan bu terörist örgüt bu sefer İngiltereyi hedef seçmişti. Avrupa'da zaten güçlü bir şekilde yayılmakta olan İslam karşıtlığının üzerine yağ bal süren olay oldu kısacası.

Bu olaydan yanılmıyorsam 1-2 gün önce de ABD direkt uçuşlarda bazı ülkelere kısıtlamalar getirmişti.Neydi bu kısıtlama: ABD'ye yapılacak direkt uçuşlarda cep telefonundan büyük cihazların (DVD oynatıcı-tablet-dizüstü bilgisayar gibi) kabine değil bagajlara konulması kısıtlamasıydı. Neden olarak ise ABD dış işleri bakanı şöyle bir açıklama yapmıştı: "Bu karar, belirtilen hava alanlarından güçlü terör tehditlerinin ticari uçaklara sızacağı tehlikesi sonucu alınmıştır." ABD'nin bu kısıtlamasının hemen ardından da Birleşik Krallık böyle bir uygulamaya başladı. Onlar da bu kısıtlamaların hayata geçir…

Türkiye-Hollanda Ekonomik İlişkiler- Turkey-Netherlands Economic Relations

Geçtiğimiz haftalarda Hollanda'nın bakanlarımıza,konsolosluk üyelerimize karşı yanlış tutumları sebebiyle bir diplomatik kriz yaşanmıştı. Bu kriz hala devam etmekte tam anlamıyla çözüm gerçekleşmemiştir. Bazı insanların "ya kardeşim bizim askeri gücümüz ortada girelim şu Hollanda'ya haddini bilsin" gibi tuhaf açıklamaları şaşırtsa da bu gibi çok düşünce sosyal medyalarda karşımıza çıktı. 2017 senesinde olduğumuzu unutmamak gerek tabi. Çünkü artık öyle top,tüfek,süngü ile savaş yapılmıyor. Yapılıyor tabi ama artık bir ülkeye darbe vurmak için önemli bir savaş değil artık bu. Ülkeler arasında artık en önemli savaş EKONOMİ.Yani artık top,tüfek,süngü silah olarak kullanılmıyor,ekonomi en önemli silah olarak görüyor. Bir sonraki paragrafta tamamen resmi kurumların verilerine dayanarak bazı bilgiler paylaşacağım.

Türkiye-Hollanda ticari ilişkileri iki ülke arasındaki 1996 yılında imzalanan anlaşmalar ile gümrük vergisi ortadan kalkmıştır ve ticari ilişkiler daha çok kuvve…